OnlyBio.life S.A. jest biotechnologiczną firmą badawczo-wdrożeniową, która w swoim portfolio produktowym posiada kosmetyki marki OnlyBio oraz środki czystości marki OnlyEco. Wszystkie produkty składają się przynajmniej w 99% z surowców pochodzenia naturalnego. Firma wyznaje zasadę „więcej = mniej”, czyli więcej zdrowia i ekologicznych rozwiązań oznacza mniej negatywnego wpływu na środowisko. Dziś, dzięki naszemu przekonaniu, że możliwe jest stworzenie produktu nie tylko skutecznego, ale przede wszystkim bezpiecznego, staliśmy się liderem nowoczesnej eko-technologii, działając z powodzeniem na przeszło 20 światowych rynkach. Naszą największą siłą są jednak ludzie, którzy identyfikują się z naszą filozofią. Naukowcy, pracownicy i przede wszystkim nasi Klienci. Wspólnie wierzymy, że rozwój nie musi oznaczać zniszczenia. Jesteśmy świadomi, że to jaki świat zostawimy naszym dzieciom, zależy również od nas. Wybierając OnlyBio i OnlyEco nie wybierasz produktu - Wybierasz styl życia, w którym ekologia jest czymś więcej, niż tylko reklamowym sloganem. Dołącz do nas - nasza ziemia jest tego warta.
Twój zakres obowiązków
opracowywanie i wdrażanie planów rozwoju dla zarządzanych kategorii/marek
samodzielne prowadzenie i zarządzanie procesem wdrażania nowych produktów
opracowywanie i realizacja planu promocji i komunikacji dla zarządzanych kategorii/marek
ścisła współpraca z działem graficznym, laboratorium, działem zaopatrzenia, sprzedaży oraz podwykonawcami (np. drukarniami)
współpraca z działem sprzedaży w celu realizacji strategii biznesowych
analiza rynku, trendów oraz danych sprzedażowych
monitorowanie działań i aktywności konkurencji
przygotowywanie i prowadzenie prezentacji marketingowych
wspieranie działu eksportu
Nasze wymagania
doświadczenie na analogicznym stanowisku w dziale marketingu i wdrożeń w firmie FMCG (mile widziana branża kosmetyczna, zarówno kosmetyki do pielęgnacji jak i do makijażu) - min. 2 lata
wiedza z zakresu opracowywania strategii komunikacji konsumenckiej i egzekucji w kanałach komunikacji takich jak digital, e-commerce, social media
znajomość rynku kosmetycznego, konkurencji, trendów
kreatywność i poczucie estetyki
samodzielność i otwartość
umiejętność analitycznego myślenia
umiejętność prowadzenia projektów wdrożeniowych, w tym kilku jednocześnie
umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu
komunikatywna znajomość języka angielskiego
To oferujemy
oferujemy pracę w innowacyjnej, rozwijającej się firmie produkcyjnej w branży kosmetycznej.