Zarządzanie wizerunkiem i dbanie o pozytywną percepcję marki na rynku.
Tworzenie, adaptacja oraz implementacja spójnej strategii komunikacyjnej której celem jest zwiększenie świadomości marki, zarządzanie kanałami komunikacji.
Budowanie i utrzymywanie zaangażowanej społeczności na Instagramie i Facebooku. Koordynowanie procesu tworzenia angażujących treści (teksty, grafiki, animacje, video) zróżnicowanych dla kanałów we współpracy z agencją zewnętrzną.
Analizowanie trendów w Social Mediach, przedstawianie rekomendacji.
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z mediami, dziennikarzami i influencerami w celu zwiększenia widoczności i budowania pozytywnego wizerunku marki.
Opracowywanie i koordynacja wysyłki komunikatów prasowych, organizowanie konferencji prasowych.
Tworzenie materiałów video promujących produkt lub markę.
Zarządzanie kryzysami komunikacyjnymi, monitorowanie wzmianek o firmie w mediach i odpowiednia reakcja na opinie i sytuacje, które mogą wpływać na reputację marki.
Koordynacja i współpraca projektowa z agencjami kreatywnymi, influencerskimi, eventowymi.
Analiza rynku i konkurencji, identyfikowanie grupy docelowej, opracowywanie skutecznych kampanii komunikacyjnych oraz monitoring wyników działań marketingowych.
Zarządzanie dwuosobowym zespołem, w tym planowanie i organizacja pracy, delegowanie zadań udzielanie feedbacku.
Nasze wymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata.
Wysokie umiejętności komunikacyjne.
Swobodna komunikacja pisemna i ustna w języku angielskim.